2016年7月7日 星期四

海賊王•夏日激航狂歡世界!Private night

昨天有幸得到海賊王•夏日激航狂歡世界!Private night門卷,於是相約好友一齊玩餐飽,由於是晚上6時30分至10時,所以沒有和小朋友出席

入場後,大大個充氣<莫奇>歡迎你,當然唔少得自拍一番啦


Aape贊助的活動




以上3款都屬於小朋友專屬,分別有不同的身高及年齡限制


KIDS ZONE旁設有攤位遊戲,





<前進號>充氣障礙賽,係我有玩的項目之一,後面班小朋友大叫:行快D啦,行快D啦....我老人家真係快唔到呀

總括黎講試玩日人流唔多,但我只玩了<前進號>充氣障礙賽同<奈美沖天奪寶滑翔梯>,其中
<奈美沖天奪寶滑翔梯>係需要著泳衣打底
所以進場後我地就去更衣室換泳衣,但女更衣室只有4格,而且沒有拉布可以遮下,這個我個人覺得需要改善,另外每格都沒有掛勾,隨身物只可放在地下,希望有關方面可以改善


Private night入場卷及免費飲品卷,玩樂儲值卡,印刷十分精緻.

沒有留言:

張貼留言